شنبه 15 اردیبهشت 1403

 

کامران جعفری :

جمعه یازدهم مرداد همراه با محمدحبیبی

ودروازه بان سابق تیم های ملی در چای سرد رادیو
 
 
کامران جعفری تهیه کننده رسانه ملی :

جمعه یازدهم مرداد یکی از خاطره انگیزترین برنامه های ورزشی از

رادیو پخش خواهدشد ، همراه با محمدحبیبی افتخار فوتبال انزلی و گیلان

مربی تیم ملی امید ایران ودروازه بان سابق تیم های ملی در چای سرد رادیو

 

 

سرویس هنر و رسانه موج برنا - رسانه در دنیای امروز جدا از بعد سرگرمی ، در ابعاد مختلف می تواند در فرهنگ سازی نقش موثری را داشته باشد . برنامه سازان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن تمام معیارهای اخلاقی و رفتارشناسی توانسته اند در فرهنگ سازی موفق ظاهر شوند .

کامران جعفری تهیه کننده رسانه ملی موفق و متعهد

کامران جعفری در عرصه برنامه سازی ورزشی در صدا و سیما شناخته شده است . کارشناسی بی طرف که در بسیاری از موارد بدو در نظر گرفتن رنگها و لباسها به ساخت برنامه های تلوزیونی و رادیویی پرداخته و بدون شک در فرهنگ سازی موثر بوده است . 

#یک_لیوان_چای_سرد  برنامه ای با رویکرد نخبگان گیلان : نویسنده و تهیه کننده کامران جعفری 

#یک_لیوان_چای_سرد  برنامه ای با رویکرد نخبگان گیلان است که نویسنده و تهیه کننده آن کامران جعفری برنامه ساز گیلانی است . کامران جعفری #مجله_ورزشی_رادیو_گیلان را غریب به سه دهه در حال ساخت و اجرا دارد . برنامه ای تخصصی است که بدون حاشیه سازی و در جهت  ارتقا ورزش گیلان گام بر می دارد .

 
کامران جعفری تهیه کننده رسانه ملی : جمعه یازدهم مرداد یکی از خاطره انگیزترین برنامه های ورزشی از رادیو پخش خواهدشد ، همراه با محمدحبیبی "افتخار فوتبال انزلی و گیلان مربی تیم ملی امید ایران  " و دروازه بان سابق تیم های ملی در چای سرد رادیو
 
👥جمعه این هفته11مرداد  1398 یکی از خاطره انگیزترین برنامه های ورزشی از رادیو پخش خواهدشد .
 
💝همراه با محمدحبیبی "افتخار فوتبال انزلی و گیلان ، مربی تیم ملی امید ایران  " و دروازه بان سابق تیم های ملی 
                                                                            ------------------------------------------------------
👌ساعت پخش این برنامه  :
جمعه  ساعت 17تا 18 و بازپخش ساعت 23 همراه با زندگی و خاطرات  دروازه بان  ارزنده و بااخلاق گیلانی ،مردی که رکوردتکرارنشدنی پنج حضور پی درپی در فینال جام حذفی ایران را  دارد .
                                                                              ---------------------------------------------------------
👈این برنامه  رادیویی"باعنوان چای سرد " روی موج اف ام فرکانس 95مگاهرتز وموج متوسط  ردیف657کیلوهرتز پخش می شود و همزمان از تلویزیون (روی کانال رادیو نمای گیلان ) واز سایت اینترنتی مرکز گیلان (guilan.irib.ir) درسرتاسردنیا وهم چنین روی مبدل های دیجیتال درسرتاسرایران  قابل دریافت است  .
                                                                              ______________________________
👈 برنامه این هفته بانویسندگی و تهیه کنندگی   " کامران جعفری"،اجرای مریم واحد  ،میکس وصدابرداری  عفت جمالی پور و با میان برنامه های شنیدنی  وحید شعبانی    پخش  خواهدشد.
                                                                          ----------------------------------------------------------
جمعه این هفته 11مرداد 
درلابلای خاطرات محمدحبیبی خواهید شنید :
 
1💚من مجمدحبیبی متولد 18/10/1344و بچه آبکناربندرانزلی هستم .
پدرم ارتشی بود و ما با نظم و انضباط بزرگ شدیم و دقیقا همین نظم به من کمک کرد که در دروازه بانی مطرح شوم .
 
2💜از سال 62تا 96 به عنوان بازیکن ومربی یکسره با ملوان بودم و رکوردهای فراوانی را ثبت کردم ،من پنج بار با ملوان به فینال رسیدم و دوبار قهرمان شدم و بعدها به عنوان مربی منشاء خدمت شدم .
Image result for ‫حبیبی دروازه بان ملوان‬‎Image result for ‫حبیبی دروازه بان ملوان‬‎
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3💜یک باردربازی با  در دقیقه 88 توپ بازیکن اصفهان را از سه کنج دروازه بیرون کشیدم و بهمن خان صالح نیا به من 500تومن پاداش اضافه تر داد .
 
4💛قد من کوتاه تر از سایر دروازه بانها بود اما با شجاعت و اعتمادبه نفس این کمبود را پوشش می دادم و درخروج از دروازه تردید به دل راه نمی دادم .
 
5💜الان درتیم ملی امیدایران  به عنوان مربی انجام وظیفه می کنم و تلاش دارم فوتبال ایران رابه همراه سایر مربیان تیم  به المپیک 2020ژاپن ببرم .
 
6💛در دوراول  یکی از دوره های جام حذفی به تیم سازمان گوشت در اصفهان دوبرصفر باخته بودیم و تماشاچیان بازی برگشت در انزلی به بازیکنان میهمان می گفتند :" گوشت تو را می خوریم !"درآن روز جمعیت در سن سیروس آنقدر فشار آورد که ما ابتدا 2برضفر را جبران کردیم و سپس در پنالتی ها تیم گوشت را حذف کردیم .
 
7💖من مدرس رسمی دروازه بانی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم ومربی تیم های ملی بانوان ،نوجوانان و امید ایران بوده ام .
Image result for ‫حبیبی دروازه بان ملوان‬‎Image result for ‫حبیبی دروازه بان ملوان‬‎
 
8💜چون دوره  دروازه بانی ام هم زمان با احمدرضا عابدزاده بود بجز یک بازی دربرابر بلغارستان در استادیوم امجدیه راهی به تیم ملی بزرگسالان ایران نیافتم اما این موضوع را با دروازه بانی در تیم ملی فوتسال و ارتش ایران جبران کردم .
 
9💛دوران حضور ما درتیم منتخب گیلان و بازیهای درخشان در لیگ سراسری قدس (در دوران ریاست مرحوم ایرج زهرابی )دوران طلایی و تکرار نشدنی تاریخ فوتبال گیلان است .
 
10💜گلی که از حسن پاکدل "فوروارد استقلال رشت "در انزلی خوردم و منجربه این شد که بازی 2-0برده را  2-2مساوی کنیم یکی از بدترین گل های دریافتی عمر من بود .
 
11💛اولین مربی من مرحوم صیاد مصلح بود  ،او به ما آموخت که باید دیسپلین داشته باشیم و ظاهرمان در تمرینات و مسابقه تمیز باشد و من هرگز محبت های او را فراموش نخواهم کرد .
 
12💓روزی که بهمن صالح نیا از طریق برادرم  مرا به ملوان دعوت کرد در پوست خودم نمی گنجیدم ....من در تمرینات ملوان زیر ضرب شوتهای سیروس قایقران و محمودفکری و حمید محمدیان و بقیه بازیکنان خودی آنقدر آبدیده می شدم که گرفتن شوتهای حریفان کارچندان مشکلی نبود !
                                                               👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
💚بقیه خاطرات شنیدنی  محمدحبیبی را دربرنامه روز جمعه از رادیو گیلان بشنوید .
                                                                      ....    .................................................   ..
👌اگر دسترسی به رادیو یا تلویزیون ندارید اپلیکیشن( ایران صدا) را روی موبایل خود نصب کنید و خاطرات دروازه بان پرافتخارفوتبال و فوتسال ایران  را از طریق تلفن همراه گوش کنید .
                                                                             ____________________________
جمعه 11مرداد 1398
👈موج اف ام 95مگاهرتز 
👈موج ای ام 657کیلوهرتز 
 👈 تلویزیون: کانال رادیو نماTV
👈 سایت اینترنتی مرکز گیلان (guilan.irib.ir) درسرتاسردنیا
 👈 مبدل های دیجیتال درسرتاسرایران

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna